Varmısın Yokmusun Nejdet dede



Varmısın yokmusunda 3 Ocak cumartesi gecesi yarışmacısı Nejdet dede oldu.Nejdet dede yarışmanın ilk turlarından itibaren güzel bir oyun sergilemeyi başardı.Son sekiz kutuya dört kırmızı üç mavi kutu ile girmeyi başardı.Hamdi beyden 63 bin tl teklif alan Nejdet dede teklife hayır dedi.Üç kutu daha söyleyen nejdet dede son dört kutuya 500 ve 250 bin tl ile girmeyi başardı.Hamdi beyden ilk önce 72 bin tl teklif geldi.Ardından bir teklif daha yapan Hamdi beyin yeni teklif 81 bin tl oldu.Teklifi kabul eden Nejdet dede 81 tl ile ayrılarak yarışmayı tamamladı.
Varmısın Yokmusun Nejdet dede Varmısın Yokmusun Nejdet dede Reviewed by asdew on 12:02 Rating: 5

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben kenan şamüzüm acun bey ben size birsene önceden baş vuru yapmıştım ama daha cvb gelmedi geçen hafta sizi izlediğimde yarışan arkadaş ismi aklımda değil şu an hani dolmuşa binerken lindayla karşılaşmıştı ya sizde onu bu hafta seçmelere çağırmıştınız ben kendi adıma çok sevindim buna neden diye sorarsanız böyle bir yarışma tertiplediğiniz için acun bey ben evliyim birtanede çocuğum var yanımda vefat eden ağabeyimin çocuğuda kalıyor ben kiracıyım ve ev kirasını vermekte zorlanıyorum acun bey inancın olsun kendimi zar zor geçindiriyorum sana şöyle bişey deyim acun bey eğer benim ihtiyacım olmasa ben size baş vurmazdım yani benim yarışmadan aldığımparayla bir ev ve vefat eden ağabeyimin çocuğunu ve kendi eilem ve çocuğumu okutmak bana yardım elini uzatırsan acun bey sana ömür boyu ben ve ailem dua ederiz acun bey bana yardım edin çok dardayım acun bey seygılarımı sunarken başarınızın devamınıda cenabı allahtan yarışmanızın devamını dilerin acunbey ben çok darım yardımcı olun lütfen acun bey iyi akşamlar inşallah haftaya çağırırsınız beni mutlu edersiniz acun bey

kenan dedi ki...

nejdet dededeyarışmaya çok güzel bir ortam oluyorudu onu hepimiz sevdik gitmesede birazdaha kalsaydı iyi olurdu acun bey iyi akşamlar

meltem dedi ki...

LÜTFEN BENİ OKU ACUN BEYYYYY
ÖNEMLİİİİİİİİİİİ.....................

Merhabalar acun bey ben istanbuldan Meltem KIZILYAY.Başta belirtmek istiyorum ki ben sizin gerçekten hayranlarınızdan biriyim..Sizinle tanışma şerefine umarım yaşlanmadan erişebilirim.Acun bey sizden bir ricam olucak geçen haftalarda yarışmış olan Necdet Dede ile ilgili daha önce Bursa'da görev yaparken dedem ve anneannem de yanlarında çalışmıştı.O Haftaki programınızı izlediğimizde inanın çok mutlu olduk annem ve dedem inanın ağladılar.Şimdiki hali ile değilde eski fotoğraflarından tanıyabildik.Necdet UNAN beye ulaşmak istiyorum çünkü onlara süpriz yapıp 30 yıl sonra onları kavuşturmak istiyorum ve yıkılmış olan bir aileyi tekrardan bir araya getirmek istiyorum.Bana bu konuda lütfen yardımcı olun olunki bende aklıma gelen bu muhteşem olayı yerine getirmenin hazzını duyabiliyim.Eğer bunu gerçekleştirirseniz inanın size hayranlığım birkez daha artacak ve dua edicem...Lütfen beni duyun.Ayrıca form ile sizede başvurmuştum orada bilgilerim mevcut lütfen acun beyyyyyyyyyy. Sizleri seviyor ve beğeniyle programınızı izliyoruz.Mail adresimide ayrıca bırakıyorum lütfen bana bilgi verin lütfennnnnnnn.....Başarılar diliyorummm.meltem_en@hotmail.com

Blogger tarafından desteklenmektedir.