www.acunmedya.com

Varmısın yokmusun yarışması ile birlikte hep duyulur bir site oldu.O da acunmedya.com adresi bu adrese girerek yarışmaya başvurabilirsiniz ayrıca yarışma da seyirci olabilmek içinde bu adrese başvurmanız gerekmekte.

105 yorum:

reyhan tekon dedi ki...

merhaba ben reyhan tekin yarışmaya formu doldurdum .seyirci olmak içinde form doldurdum.fakat kimse aramadı neden.lütfen ararmısınız. yarışmak için 6 aydan beri bekliyorum. saygılarımla reyhan tekin cep telefonum 0539 610 49 63.eger ararsanız memnun olurum saygılar .

reyhan tekon dedi ki...

arkadaşlar bende sizin gibi bekliyorum. ben yetkililere sesleniyorum beni aramaları için fakat başkaları arıyor. arkadaşlar lütfen aramayın. acun medya com girin ordan ögrenin her şeyi

Adsız dedi ki...

selam ben ismail 7ay oldu ben buraya üye oldum ama beni kimse aramadı burdan yetkililere sesleniyorum bana bilgi vermeniz gerekmiyormuydu bana lütfen bilgi verin rica ederim işte telefon numaram 0537 823 10 18 msn adresim koparamam_kalbimi_1987@hotmail.com burdan yetkililere sesleniyorum lütfen bana bilgi verin rica ederim

Adsız dedi ki...

merhaba ben bulgaristandan gizem yarismaniz cok guzel basindan beri izliyom tum yarismacilara bol sams diliyorum Mevlude ve u
Ulkuhana basarilar diliyorum onlari cok iyi ve samimi goruyorum
herkeze selamlar ve saygilar acun bey sizi de cok seviyoruz ve butun sundugunuzprogralari izliyoruz sevgilerle bulgaristandan selamlar

fb_1907_nazo dedi ki...

merhaba ben Ankara'dan Nazlı.yarışmanızı büyük bir ilgi ve zevkle izliyorum.sizlerden bir ricam olucak...hakan(ÇANAKKALE) bu yarışmacının soyadını öğrenebilir miyim?adresim nz_oksuz@hotmail.com
hakanın tüm sitede resimlerini aradım ama malesef bir türlü bulamadım onu çok ama çok beyeniyorum .şimdiden ilginize teşekkür ederim .saygılar

Memati dedi ki...

SLm Acun ILıcaLı Ben Uşak tan Mehmet Akın Sizin göndermiş olduğunuz Kayıt no mu kaybettim ve sürekli telefon açıyorum ama irtibat kuramıyorum yaRdımcı oLursanız sevinirim tşkler..

Adsız dedi ki...

merhaba ben aysel ilk zamanları yarışmanıza başvurdum numara verildi ama birtürlü aranmadım hep ümitle bekledim artık acuna inanmıyorum neden olur yada olmaz diye insanları bilgilendirmeleri gerekir demekki oda reyting manyaklarından

Adsız dedi ki...

acun beyyyyyyyy ben nazlı ..ben evlıyım 3 senelık .borclarım var .ben de katılmak ıstıyom bu yarısmaya. cok ıhtıyacım var. ama bır turlu bır cagarmadınız benı offffffffff ya ne zamn .cagırcaksınız ne olursunuz cok umutla beklıyom cagırmanızı:(

Adsız dedi ki...

acaba bu yazdıklarımızı acun bey okuyomuuuuuuuuuuuu yoksa bosunamı yazıyoruzzzzz

Adsız dedi ki...

slm acun bey ben NAZLI. 3 senelık evlıyım. cocugumun gelecegı ıcın hersey. 2 3 tane msn le form doldurdum sansıma. 2 sı olumsuz cıktı dıgerı degerlendırmedeymıs. ne zamn cagarcaksınız acaba. hala beklıyorum .herkese yardım edıyonuz barı banada yardım edın .lutfen cıldırcam yoksa bu borclar durdukca bır tek sızın yarısmanız var baska da yok NE OLURRRRRRR ACUN BEY EGER OKUYORSANIZ MSJIMI. ARAYIN LUTFen NMARAM 543 852 09 30 :(:(:(:(

Adsız dedi ki...

selam.Bi ricam olucak lütfen Biritney Spears .ANGELİNA Joli ve Avril Lavigne'yi getirin nolur yalvarırım.Onları çoook seviyorum.:)Lütfen onları getirin.:)

Adsız dedi ki...

meraba bişey istiyicektim lütfen hıng school musicl yada tokio hotel'i getirirmisiniz.Teşekkürler.:):).

Adsız dedi ki...

merhaba ben mehmet sagirli form doldurdum umutla sizi bekliyorum hayalim gercek olur insallah

Adsız dedi ki...

yine benim mehmet sagirli acaba mesajimi okurmusunuz bilmiyorum ama en kisa zaman da cevabinizi bekliyorum size simdiden tesekkür ederim cep númaram 0

5352096093

Adsız dedi ki...

slm ben ihtiyaci olan biriyim beni ararsanız çok sevinirim 0 539 235 69 22

Adsız dedi ki...

slm ben efraim bu yarışmaya katılmayı okadar çok istiyorumki anlatamam biliyorum çok katılmak isteyen var kime niyet kime kısmet şans bu ama bunu iyi biliyorumki ben efraim ünal o 500bini ben alacam hayallerimi süslüyor buna çok ihtiyacım var saygılar yarısmanızın başarılarını diliyorum haberlerinizi bekliyorum hayırlı işler efsane kaynakcı trakyadan slm sizlere

Adsız dedi ki...

slm ben efraim ünal bu yarışmaya katılmayı okadar çok istiyorumki anlatamam biliyorum çok katılmak isteyen var kime niyet kime kısmet şans bu ama bunu iyi biliyorumki ben efraim ünal o 500bini ben alacam hayallerimi süslüyor buna çok ihtiyacım var saygılar yarısmanızın başarılarını diliyorum haberlerinizi bekliyorum hayırlı işler efsane kaynakcı trakyadan slm sizlere

Adsız dedi ki...

ya acun bey ne olur beni kırmayın diyorum 8aralıkta kızı olacak çagır beni efraim ünal form göndermiştim cevap bekliyorum 0536 781 73 33 çok istiyorum sizle yarışmayı araba selm acunu izlemeye devam ayrıca benim cem yılmazdan daha iyi oldumu söylüyorlar beni al programa sizleri gülmekten kırayım

Adsız dedi ki...

acunnnnnn allah rızası için su necdet denen herifi lütfen yarısmadan atın yeter bee herkesi yakıyoor ne uğursuz insanmıs o olduğu sürece 300 kişilik bütün akranlarıma seyretmeme kararı aldırttımmmmm adım ünal çizmeci,canıma tak ettiği için sana yazdımmmmm

Adsız dedi ki...

acun bey neolur çagırın artık beni okadar çaresizimki yapacak başka hiç birşeyim yoktur ben serpil mutlu ustacı nerdeyse iki senedir bekliyorum inanın bukadar daha bekleme fırsatım olmayabilir

Adsız dedi ki...

slm acun bey beni mülakata çağırdınız yetişemedim bekliyorum aramanızı lütfen ama şansımı geri istiyorum tel lede aradım size ulaşamıyorum saygılar başarılar inci gür

osman dedi ki...

sayın acun bey sizin pırogramınıza gelmek istiyorum yardımcı olurmusunuz

osman öncel dedi ki...

saygılar acun bey vebütün şohvtivideki varmısın yokmusunda emeği olan arkadaşlara bizi unutmayın

osman öncel dedi ki...

acun bey merhaba nasılsınız sizinle yüzyüze görüşmek isterdim beni programınıza davet edeseniz sevinirim benim bol bol zamanım var istersenikutu acmayada gelebilirim ayrıca cok memnun olurum

kader dedi ki...

kader merhaba acun bey proğramınıza katılmaya gerçekten çok ihtiyacım var lütfen bana bu şansı verin. saygılar.

kader dedi ki...

kader merhaba acun bey proğramınıza katılmaya gerçekten çok ihtiyacım var lütfen bana bu şansı verin. saygılar.

Adsız dedi ki...

Acun bey çok tatlısınız sizi ailece izlitoruz

Çağla Öztürk dedi ki...

ben 15yaşındayım andolu lisesi ikinci sınıfa gidiyorum zor şartlarda okumaya çalışıyorum sizden bişey rıca edebilirmiyım 19 mayıs gençlik ve spor bayramında gençliği temsilen ben yarışmak istiyorum polis haftasında nasıl polislere jest yapıp bir polis yarıştırmıştınız şimdide gençlik adına bana bir jest yapmanızı rıca ediyorum bu şekilde bana destek olursanız çok mutlu edersiniz beni daha iyi bir eğitim almak için buna çok ihtiyacım var saygılarımla.Okulum Syavuşpaşa anadolu meslek lisesi yenibosnada oturuyorum.telefonum 0212 639 62 31

Adsız dedi ki...

slm acun bey sizin proğramınızı severek izliyoruz ve yarışmanıza katıldım buna gerçekten ihtiyacım var saygılarımla

kemal dedi ki...

slmm varmısın yokmusun ailesi,gün geçtikce umudumu yitiriyorum,telefonla ve int le çok kez başvurdum ama hiç bi netice yok ilk gün çok istekliydim ama bu isteğim hiç değişmedi lütfen bana yrdm cı olun buna ruhsal olarak çok ihtiyacım var.herkeze slm...kemal ülker

Adsız dedi ki...

Aslında yorumların okunduğunu sanmıyorum ama insanlara bir ümitle bekleme hırsı verilmesi de aslında insanların hala şanslarının dönebilme hayalini kurduruyor olmanızda çok önemli bu hayat şartlarında. Ben milli piyango şansına yani milyonda bir ihtimallerine pek kaptırmam kendimi senede bir yılbaşı bileti alırım ama nasıl olsa o ben olmam deyip heves edip bakmam bile çok sonra baktığımda zaten amorti bile yoktur. Fakat bu yarışmaya çağrılma umudum var nedense.Nedenini sorduğumda kendime aman aman sular seller gibi ingilizcem yok yada yurt dışına hiç çıkmadım yada sihirbazlık gibi bir özelliğim de yok ama 40 yaşındayım ve kendimi hep özel hissettim.Çünkü ben şanssız bir insanım ama hayattaki en güzel şansım çocuklarımdan sonra hayat bana en azından çocuklarım için bir kez daha gülecek gibi hissediyor ve sabırla mesajınızı beklemeye devam ediyorum. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey ben seyat ırmak ağrıdan istanbula geleli 4 ay oldu ama ne yazık daha iş bulupta çalışamadık.ben özel güvenlık olarak çalışıyordum ama o işide bulamıyoruz.ben sizin yarışmaya bayaqdır baş vurmuşum.isteğim alınmış ama halen çağırmadılar.başımdan 2 evlılık geçtı şu an 4 tanesı ilk eşimden 2 tanesı son eşımden 6 kışıye bakıyorum.hiç bır şeyım yok çokta mağdurum ümidimi sizin yarışmaya bağladım. ne olur bır babalık yapında benı yarışmaya alın.

ubeyt dedi ki...

mrb acun bey ben sadece sunu söylemek istiyorum herkesin paraya ihtıyacı var fakat benim amcım gercekten sisinle tanısmak cükü ben gercek acun hayranıyım uzun yılardır secerek izliyorum seni ve senin programlarını gec saatlere kadar izlerkken gercekten uyukuzu sekilde ise gidiyorum umarım seninle tanısma sansı yakalrım saygılarımla mersinden ubeyit ilhan ubeyt21@hotmail.com

ubeyt dedi ki...

mrb acun bey ben sadece sunu söylemek istiyorum herkesin paraya ihtıyacı var fakat benim amcım gercekten sisinle tanısmak cükü ben gercek acun hayranıyım uzun yılardır secerek izliyorum seni ve senin programlarını gec saatlere kadar izlerkken gercekten uyukuzu sekilde ise gidiyorum umarım seninle tanısma sansı yakalrım saygılarımla mersinden ubeyit ilhan

Adsız dedi ki...

acun abi avril lavigne yi konuk olarak programa getirr lütfenn ölüyorum avril için o benim herşeyim onu çok seviyorumm senden rıca ediyorum acun abi lütfen......

emekçi dedi ki...

ben bu yarışmada ülkemizde yaşanılan haksızlıklardan aynısının yaşanıldığına inanıyorum gerisi yalan ülkemizde ihtiyacı olan milyonlarca insan varken ve insanlar yoksulşluk içinde yaşarken sizler bıravo tebrik ederim amerikan avrupa insanlarını alıyosunuz yarışmaya buda başlıca belliki kişisel davranılıyor ve insanların inançlarını zedeliyosunuz ama haklısınız rant meselesi beni ilgilendirmez acun beyinde bir üstü var çünkü alışılmış bişey bu ülkede düşüncesini söyleyen ömür boyu zindanlarda çürütülüyor iyi kandırmacalar

emekçi dedi ki...

haksızlık olamsın yeter ama her geçen gün tekrar tekrar aynısı tekrarlanıyor bende belki beş defa form yolladım ama az kaldı galiba üç yıl oldu bi 3 yıl daha beklerim galiba

emekçi dedi ki...

ben bu yarışmada ülkemizde yaşanılan haksızlıklardan aynısının yaşanıldığına inanıyorum gerisi yalan ülkemizde ihtiyacı olan milyonlarca insan varken ve insanlar yoksulşluk içinde yaşarken sizler bıravo tebrik ederim amerikan avrupa insanlarını alıyosunuz yarışmaya buda başlıca belliki kişisel davranılıyor ve insanların inançlarını zedeliyosunuz ama haklısınız rant meselesi beni ilgilendirmez acun beyinde bir üstü var çünkü alışılmış bişey bu ülkede düşüncesini söyleyen ömür boyu zindanlarda çürütülüyor iyi kandırmacalar

Adsız dedi ki...

arkadaşım manyakmısınız ne die numaranızı veriosunuz sağığı var manyağı var ...
ne bu yaa

Adsız dedi ki...

acun bey merhaba lütfen beni çağırırmısınız ben anayım benim hiç bir mesleğim yok sadece ana çocuklarım için yarışmak istiyorum istanbulda evsizlik çok zor siz nerde üst düzey insanlar varsa onu alıyosunuz
lütfen ben sadece sizizn yanınızda yarışmak istiyorum çocuklarım için selamlar şimdiden tşkr.

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey ben mert 14 yasındayım hamdı bey yarısma canlı yayınlanmadığı halde teklıflerı ve ne kadar para mıktarı kaldığını nerden bılıyor hamdı beyın kım olduğunu sız bılıyomusunuz? cevabınızı beklıyorum canlı yayında

Adsız dedi ki...

acun bey lütfen bir programda FİLİSTİN HALKI İÇİN yarışın gerekirse kendiniz kutunun başında yarışın o masum insanların buna ihtiyacı var şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

ya acun seni çokkkkkk beğenerek izliyorum bn normalde televizyonu sevmem ama senin programlarından sonra televizyon seyretmeye aşık oldum ya fear facter yeniden başlasın ya lütfen

Adsız dedi ki...

yarışmacı olmak için fom doldurdum ama haber gelmedi lütfen benide arayın 5327695489 ben yasemin

Adsız dedi ki...

Merhaba Acun Bey..Bn AvriL Lavigne'i programınıza çağarmanızı istiyorum. Kendisinin hayranıyım. Onu çok seviyorum. Herşeyiyle takip ediyorum. Lütfen programınıza konuk olarak alın. başarılarınızın devamını dilerim...

Adsız dedi ki...

Nolur AVRIL LAVIGNE gelsin yaaa nolurrrrrr...ckkkkkkkkk seviyorum onu! bunu bir tek siz yaparsiniz. lutfennn...

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey bugun mulakata gelmek için tekirdağ saraydan yola cıktım tarafık kazsı gecırdım ve gelemedım benı mulakata tekrar cağırmanızı önemle rica ediyorum
saygılarımla
ilkay ünlü
0536 585 61 93

nurhayat dedi ki...

Acun Bey bugüne kadar yapmış oldugunuz programlarınızda başarılar dilerim acun bey ben bu yorumu size kendi adıma degil bir magdur aile adına yazıyorum 36 yaşında böbrek hastası devamlı dializ almakta olan ailenin eşi azerbeycanlı ve tamamen özürlü 2 de çocukları var hiç bir gelirleri olmayan bu aile yürüyemiyen özürlü olan eşi böbregini verecek ama aylardır istanbula gidip geliyorlar hiç bir sonuç alamadılar bu aileye yardımcı olursanız en büyük sevabı kazanırsınız eşine azerbeycanda ayaklarının aneliyatla biraz da olsa düzelicegi söylenmiş acun bey bu aileye yapılacak en büyük yardım ikisinin ameliyatı için yardım elinin uzatılması çocukları çok küçük anneye ve babaya ihtiyaçları var baba dialize gidince çocuklar düşse anne sürünerek çocuklarına yine sahip oluyor yardımlarınızı bekliyoruz. saygılarımla

Adsız dedi ki...

acun bey ne olur ama ne olur yardım edin ya form dolduruyom kabul olmuyo.eğitimim için oraya gelmem lazım.05069555438

Adsız dedi ki...

BEN KENAN BEN SİZE BİRSENE ÖNCE DEN BERİ YAZIYORUM FAKAT DAHA BİR YANIT ALAMADIM BEN NEZAMAN MSN ADRESİNE BAKSAM BANA DEDİĞİ ŞEY ŞU DEĞERLENDİRME AŞAMASINDA LÜTFEN DAHASONRA TEKRAR DENEYİNB DİYE YAZIYOR ACUN BEY SİZİN SUNDUĞUNUZ YARIŞMALARIN HEPSİDE GÜZEL BEN VE AİLEM BEĞENİYLE İZLİYORUZ ORADAKİ ARKADAŞLARIMIZ VE AĞABEYLERİMİZ KÜÇÜK ALDIĞIDADA HEP BERABER ve ÜZÜLÜYORUZ GEÇEN HAFTADA YARIŞAN KARDEŞİMİZ HANİ TESADUF DOLMUŞTAKARŞILAŞIPTA TELEFONUNU İSTEYEN ARKADAŞIMIZ O GÜN BAYAĞI GÜLDÜK BENDE ACEBA ÖYLE BİRŞEY OLSADA BENİDE ÇAĞIRSANIZ YARIŞMAYA BEN SİZE BAŞ VURALI TAM BİRSENEYİ GEÇTİ ACUN BEY BEN KİRADAYIM VE ÇOK DARIM YANIMDADA BİR TANE ÖKSÜZÜM VAR BEN EVLİYİM ELLERİNDEN ÖPER BİR TANEDE OĞLUM VAR ACUN BEY İNAN BUNA BEN ÇOK DARDAYIM ACUN BEY BANA YARDIMCI OLUN BENİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA ÇAĞIRMANIZI UMUTEDİ,YORU ACUN SAYGILAR SUNARIM SİZE VE HAMDİ BEYE VE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI UMUTEDİYORUM ACUN BEY İYİ GÜNLER CVB BEKLİYORUM SİZDEN ACUN BEY

kenan dedi ki...

ben kenan

ufuk dedi ki...

merhaba ben ufuk acun bey özürlü kızım için programınızda yarışmayı çok istiyorum onun eniyi şekilde tedavi olmasını istiyorum tek dileğim bu beni kabu ederseniz sevinirim saygılar

Adsız dedi ki...

selam acun bey size ulaşmak ne zormuş.ama bı sekılde ulaşmışımdır ınsallah cünkü sizlerı ızleyıp sıtresımı atıyorum.cok sevıyelı programlar sunuyorsunuz buna başka ne denebilirki sızı takdır edıyorum her zaman böyle seyrede bilecegımız pragramlar olur ınsallah

Adsız dedi ki...

bazı yorumlara söyle göz attım ben sunu öğrenmek ıstıyorum.onların yazdıgına ınanmıyorum cünkü siz öyle bırı olamassınız ben buna ıhtımal vermıyorum cunkü öyle bır yuzunuz yok ınsanın aynası yuzudur yazılan yorumlarda kişileri özellikle secıldıyı ifade edılıyor ben sızde böyle bır sey görmüyorum evet bende sızınle yarışmak ısterım sızı görmek en cok ıstedığim bır sey ama nasıp dıyorum

Adsız dedi ki...

slm acun abi ben fıstık diyarı antep sizi cok seviyorum lutfen beni de alın 543 265 83 69 saygılarrrrrrrrrrrr zahittin

Adsız dedi ki...

meraba Acun bey ben Çorum'dan Nilgün coşkuner mülakata geldim olumlu yada olumsuz cevap alamadım. Bütün umudum bu yarışmaya bağlı küçük oğlumun şansına katılıyorum bu yarışmaya katılmayı her şeyden çok istiyorum lütfen beni çağırın.Sevgiler saygılar.Telefon numaram 05395447778.

Adsız dedi ki...

selam acun bey sizlerı seyrederkende dınleniyorum yazarkende bılmıyorum okuyormusunuz sızın orda yedıgınız baklavadan ev yapımı ben sıze gondereyım bakalım hazıra benzıyormu anladıgım kadarıyla hamur ıslerını sevıyorsunuz tam adresıne geldınız bence bır deneyın saygılar

Adsız dedi ki...

denedıklerınızden bır şey kaybetmez aksıne kazanırsınız sakaryada böyle becerıklıler var ben onüc kardesın ortancasıyım bizimde kendımıze göre becerılerımız var tanımanız lazım sız kara vereceksınız sevgıler sızı boyle rahatsız edıyorsam ozur dılerım sevgıler

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey lütfen bır sakaryalının daha sesını duyun yorumlarını okuyun belkı farkedebılırsınız cunku herkesın bır yangını var ama hepsı yorumda yazılmıyor cunku ınsan hayatında yasınılanlar kaleme alınırsa yada bırebır anlatılırsa anlasılır ben kotu bırı degılım sadece sansını denemek ısteyen bırıyım lütfen bunu cok gormeyın sevgıler

Adsız dedi ki...

sansız bırının sansını degıstırın sansım olduguna ınanyım artık bu kadar zormu cunku bugune kadar sans oyunlarında hıc sansım olmadı neyı tuttuysan altınken gumus oluyor gokten altın yagsa bana bırtane gelmez yolunu degıstırır işte bu yuzden yazıyorum bırkez sansım dönsün ıstıyorum ama buda zor gorunuyor saygılar

Adsız dedi ki...

yorum yazabileceğimi gördüğüm heryere yazmak istiyorum.bunları kim okuyup değerlendirmeye alıyorsa arkadaşım ne olursun bana bi alo deyin artık. Yemin ediyorum bu kadar alçalmamıştım.beni bi çağırsanız,bi dinleseniz,gerçekten ihtiyacım olduğunu anlayacaksınız.

Adsız dedi ki...

acun abi filistin halkı için bir günde siz kendiniz yarışın mutlaka allah katında karşılığını alacaksınız karagozlum__x@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba acun beyı ben bu yarışmaya katılmak istiyorum ve yarışmacı olarak sizi ve varmısın yokmusun çok seviyorum başarılarınızın devamını dilerim ben form doldurdum fakat kimse aramadı saygılarımla mehmet nuri sarıgul telefonum 0545 677 8290 sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

mehmet nuri sarıgul ben yarışmak için form doldurdum ne ariyanvar nesoran ben ruyamda yarışmacı olmuştum hata kutum 5 numaraydı saygılarımı iletiyorum telefon numaram 0545 6778290

pelince dedi ki...

ben uşaktan yazıyorum.cem yılmazın filmleri hariç hiç bir gösterisini izleyebilecek imkanlara sahip değilim.benim gibi sıradan insanların cem yılmazı izlemesine olanak sağladığınız için size çok teşekkür ediyorum acun bey.cem yılmazlı program tek kelimeyle harikaydı.tek bir anından bile sıkılmadım.boşverin siz yabancı konukları cem yılmaz onlara bin basar.size başarılar diliyorum.mütevaziliğinizi hiç bozmayın ve hep böyle kalın lütfen.

m.nuri sarıgül dedi ki...

merhaba ben m.nuri ben yediay önce form doldurdum gönderdikten sonra daha önce kaydınız vardiye bir yazı geldi ben merak ediyorum sizden bir cevap bekliyorum saygılarımla m.nuri sarıgül ararsanız çok seviniri cep telefonu 05456778290

Adsız dedi ki...

meraba Acun bey ben gönül .geçen yılın mayıs ayında varmısın yokmusun yarışmasına yarışmacı olmak için form doldurdum.ama şuana kadar beni sizin tarafınızdan arayan biri olmadı.başvuru durumumu kontrol ettiğimde başvurduğum e mail adresimle giriyorum .fakat bu e mail adresim in yanlış olduğu iletisi geldi kaydımın silinmiş olduğunu farzederek. yeniden form doldurdum .bu defa da kaydımın olduğu iletisi geldi.beni yönlendirirmisiniz ne yapmam gerekiyor.Acun bey lütfen arayın beni.ben de yarışmacı olmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

meraba Acun bey yine ben gönül .yarışma için çağrılacağım günü bekliyorum daha çok mu beklicem? lütfen artık arayın yarışmanızı izlemekten ders çalışamıyorum.etrafımdaki insanlar benimle dalga geçiyorlar.yarışmaya başvurdum diye.ne bileyim işte yine uçtuğumu söylüyorlar.Acun bey lütfen arayın artık ben de kurtulayım sizde kurtulun .vallahi yorum yazmaktan form doldurmaktan yoruldum.Acun bey telefon numaram yarışmaya başvurduğum form da yazılıdır.lüüüütfen arayın şimdiden teşekkür ederim.ha bu ara da hatırlatayım ben yarışmaya mardinden başvuruyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey ben tahsin yarışmanıza kaydoldum çünkü eşimle neredeyse boşanma aşamasına geldim parasızlık ve borçlar yüzünden tek şansım sizsiniz yani anlicağınız bir yuvanın kaderi neredeyse sizin elinizde bana yardım edin iş işten geçmeden lütfen yardım edin ben eşimi çok seviyorum onu katbetmek istemiyorum 05374802804 ve 05316043608

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey ben sancaktepeden ramazan akbulut ılıcalı gunderdıgınız sıfreyı yanlislıkla sıldım lutfen bı daha gunderırmısınız eger cevap verırsenız çok sevinirim lütfen telefonum 0536 8208061 0530 3112395 saygılarımla

Adsız dedi ki...

slm ben şinasi sizi beğeniyle izliyorum yarışmya katıldım 6ayın 20sinde ama hala cağırmadınız ben ardahandan katıldım cevap geldi ancak değerlendirme aşamasındaymış acaba ne oldu yeni başvuranler hemen yarışmaya katılıyorlar bu nasıl oluyor yeni katılanlar hemen yarışmay giriyor ben beklemedeyim neden saygılarımla şinasi ardahan

gaitatics dedi ki...

ÖNCELİKLE MERHABALAR ACUN BEY BEN AHMET İPEK DAHA ÖNCEDE ORADA YARIŞMACI OLMAK İÇİN BİR FORMUMU DOLDURDUM FAKAT BİR CEVAP BİLE ALAMADIM VE BUGÜNDE BİR FORM DOLDURDUM BU SEFER SİZİN BENİ ARAYACAĞINIZDAN EMİNİM. AYRICA YARIŞMANIZI AİLECE BÜYÜK BİR COŞKU VE SEVİNÇLELE İZLİYORUZ SAYGILRIMI SUNARIM 05384621529 asi_komando_7234@hotmail.com

KOMANDO dedi ki...

ÖNCELİKLE MERHABALAR ACUN BEY BEN AHMET İPEK DAHA ÖNCEDE ORADA YARIŞMACI OLMAK İÇİN BİR FORMUMU DOLDURDUM FAKAT BİR CEVAP BİLE ALAMADIM VE BUGÜNDE BİR FORM DOLDURDUM BU SEFER SİZİN BENİ ARAYACAĞINIZDAN EMİNİM. AYRICA YARIŞMANIZI AİLECE BÜYÜK BİR COŞKU VE SEVİNÇLELE İZLİYORUZ SAYGILRIMI SUNARIM 05384621529 asi_komando_7234@hotmail.com

Adsız dedi ki...

herkese slm
bende varmısın yokmusuna baş vurdum ama hala beklıyorum bu yarışma benım son şansım çok çaresiz ve çok mutsuzum yakında kendımı öldurmezsem iyi kafayı yemek üzereyım her tarafdan elim kolum bağlı ev sahibi evde çıkaracak 2 3 gun sonra kredı kart borcum var taksıtlerım var 6 aydır işsizim elektırık borçlarım var lütfen bunu kale alın ve cvp verın allah aşkına elinızı uzatın bana sizden bı ışık beklıyorum benım ışıgım olun yalvarırım
şimdiden çok teşekkur ederim allaha emanet olun bunu okuyan herkes:)

nazlıarda dedi ki...

merhaba acun bey öncelikle sizi cok seviyorum ve begeniyle izliyorum formu dolduralı 9ay oldu bu yarısmada olmayı cok istiyorum 2 tane oglum var 24 yasındayım esim söför sadece tek bi istedigimiz var bir evimizin olması bunu cok istiyoruz ve sizi cok seviyoruz nazlıarda 05313414519

HATİCE dedi ki...

merhaba ben hatice;yarısmacı olmak ıcın basvurdum ınsallah en yakın zamanda bana cıkarr.hergun dua edıyorum yarısmacı olmak ıcın.acun bey sızı coookk sevıyozz...

Adsız dedi ki...

bu yazdıklarımı acuunn abi okuyomu bilmiyorumm ama programa avril lavigne'nin gelmesini acayipp istiyorumm süper olurrr hem baya bi tutulur

Adsız dedi ki...

onu çok sewiorum avril avril avril lavigneyi istiorum onun gelmesiniii diliorumm lütfen ne olur avril*ımızı getirinn please

Adsız dedi ki...

merhaba görevli arkadaşlar ben mülakata bir defa katıldım aradan bir ay sonrada telefonla cagırıldım ogün saat 1300 te oradaydım fakat ne yazıkki gecesi sabah saat 07 ye kadar hastanede olduğum için cok zor şartlarda yetiştim vede uykusuz vaziyetteydim ne şans diye kahroluyorum zaten varmısın yokmusun benim tüm dengelerimi bozdu inanın ben evde sizin programı seyrederken cocuklar dizi diye tutturuyor vede benle dalga geciyorlar seni cagırmazlar diye birdaha buda benim kahrolmama neden oluyor nerdeyse boşanacagız hanımla varmısın yokmusun yüzünden
ilk mülakata gelirken arkadaşın parmagı kırıldı hastane yerine mülakatı tercih ettim mülakat sonrasıda hastaneye gidip parmagı alcıya aldırdık sizin program yüzünden tek kırılmadık kafam kaldı oda yakın heralde zaten ne şans tavuk beslesem komşunun bahcesine yumurtlar buda benim kaderim acun bey benim birdaha cağırılıp denenmem mümkünse cok teşekkür ederim ben gercekten keyifli reytingi yüksek biriyim bunu size ispat ederim lütfen bana bir şans daha tanırsanız sizlere keyif vereceğime inanıyorum teşekkürler yok olmak değil sizin programınızda var olmak istiyorum
coşkun ÇAKAR
05367224849

Adsız dedi ki...

ben ev hanımıyım size form gönderdim bir yılı geçti hep genç ve ğüzel meslek sahibimi olanlar katılacak bu yarışmaya bizede fırsat verin

Adsız dedi ki...

Sevgili acun bey.Ailecek severek izliyoruz sizi.1 sene oldu başvuru yapalı emekliyim ve çok mağdur durumdayızkredi kartları yüzünden uzun süredir hayatımız cehenneme dönüştü,tek umudumuz sizin proğramınıza katılıp şansımızı denemek ve sizlerle beraber o atmosferi yaşamak.sizi çççoookkk seviyorum.lütfen ivedi cevap bekliyorum.sevgiler...sevgülm...0532 594 33 25 ALANYA/ANTALYA

as dedi ki...

SAYIN SAYGI DEGER ACUN BEY
GÜLMEYİ DAHİ BECEREMEYEN GÜLERKEN EKRAN BAŞINDAKİLERİ GICIK EDEN GELMİŞ GEÇMİŞ EN SAÇMA BESTE YAPICI YARIŞMACINIZI NE ZAMAN GİDECEK YOKSA BİZLERİ KANSER EDECEK

SAYGILAR

arıf dedi ki...

ESSELEMU ALAYKUM ABI BEN MALATYDAN SIZE ULASMAYA ÇALISIYORUM PROGRAMINIZI ÇOK SEVIYORUM.TABI SIZIDE.BENIM E POSTA ADRESIM YANLISMIS BANA TEL ULASA BILIRSINIZ.KUSURA BAKMAYIN.ALLAHA EMANET OLUN.KENDINIZE IYI BAKIN.GERISI BOS. DUANIZI EKSIK ETMEYIN.ben arıf yabas

Adsız dedi ki...

merhaba ben konyadan harbi kız acun bey 7 aydır değerlendirme aşamasındayım hala sonuç alamadım bugün tekrar başvuru formu doldurucam kendim için diil babamın sağlığı adına endişe ediyorum yarışmaya katılma isteğim sadece babamı tedavi ettirmek için lütfen bana ulaşın numaram 05442037265 sonsuz saygılar

Adsız dedi ki...

acumncuğum bak üzüyosun bni aaaaaa al lütfen paraya ihtiyacım yok dilili dilili dilla bak acun tipsizsin mipsizsin ama dilo kçük bilosun ama al bni şu yarısmaya yoksa gözün morarır hadi by al bni walla reytink rekoru kırarım haaaaaaaaa uhy tirledim haaaaaaaaaaaaa :F wallaha tirledim ayyyyyyyy hadi by sıktın (i değil ) ı

Adsız dedi ki...

acun ynie bn serpiloski aa ne gülüyorsun ismime bak reytinkkk kırarım ha bu arada hani şişik metin wardıyaaaaaa işte o çok deli biri nese acuncuğum gelelim esas meseleye bak bni neden almadığını bilmiyorum ama alman lazım yoksa arabanı yakarınmmmm haaaaaaa uy tıkandım ha

Adsız dedi ki...

yorumumu okuyan halk kulağınıxı açın bni dinleyin dilili dili dilllaaaaaaaaaa .D bakkkkkkkkkkkk seni bi dülli olurssun :D al bni kaan para :D bnim msnm aman boşwer :D nese bebişim yarın yine yorum yaparım

ahmet dedi ki...

selam aleyküm arkadaşlar nasılsınız inşallah iyisşnşzdir ben varmısın yokmusun yarışmasına kayıt yaptırdım halen bi sonuç alamadım biliyorum çok yogunsunuz kardaşım acun bana yardımcı olursan sevinirim babacan allah sana kuvet versin kardaş selamlar

Adsız dedi ki...

slm ben ssema varmısın yokmusun nu aile ce çok seviyoruz hiç kaçırmıyoruz acun abi sana bayılıyoruz borogramın harika gidiyor bir numarasın kim tutar seni bizden de katılan var borograma babam katıltı innşallah seçilirte seni canlı canlı görürüz ALLAHA her akşam dua ediyorum baam seçilsin diye seni çok seviyoruz

ömür yılmaz dedi ki...

ACUN BEY BEN SAMSUNDAN ÖMÜR YILMAZ YAKLAŞIK 6 AY ÖNCE YARIŞMAYA KATILMAK İÇİN FORM'UNUZU DOLDURDUM.CEP TELEFONUMA ŞİFRE GELDİ,ŞİFRE GELİNCE ÇOK SEVİNDİM ÇAĞIRILACAĞIMI ZANNETTİM AMA HALEN BEKLEMEKTEYİM.GERÇEKTEN ÇOK ZOR DURUMDAYIM.SİZİN YARDIMSERVER HAYIRSEVER OLDUĞUNUZU BİLİYORUM.SİZ BENİ SEVİNDİRİN ALLAHDA SİZİ SEVİNDİRİR.PROGRAMINIZI KESİNTİSİZ TAKİP EDİYORUZ.ÇOCUKLARIM OKUYOR DURUMUMUZ ÇOK KÖTÜ.TEK ÇAREM SİZİN YARIŞMANIZA KATILMAK.BU YAZDIKLARIMI CİDDİYE ALACAĞINIZI UMARAK EN KISA ZAMANDA YARIŞMAYA CAĞIRILMAYI BEKLİYORUM.İYİ YAYINLAR...

ömür yılmaz dedi ki...

ACUN BEY BEN SAMSUNDAN ÖMÜR YILMAZ.PROGRAMINIZI KESİNTİSİZ İZLİYORUZ. YAKLAŞIK 6 AY ÖNCE YARIŞMAYA KATILMAK İÇİN FORM DOLDURDUM.BU YARIŞMAYA KATILMAYA GERÇEKTEN İHTİYACIM VAR.ZOR DURUMDAYIM.İKİ TANE ÇOCUĞUM VAR İKİSİDE OKUYOR.SİZİN NE KADAR YARDIMSEVER NE KADAR MERHAMETLİ OLDUĞUNUZU BİLİYORUM.MÜMKÜN OLDUĞUNCA KISA SÜREDE YARIŞMAYA CAĞIRILMAYI BEKLİYORUM.TEK ÇAREM SİZSİNİZ.İYİ YAYINLAR...

Adsız dedi ki...

slm acun bey ben yaklaşık 1 senedir baş vuru yaptım başvuru numaram 905217 ben yarışmacı olarak katılmak istiyorum ne olur mulakata çağırın artık ben kendim ve çocuklarım için iyi birşey yapmak istiyorum son çarem sizsiniz saygılarımı sunar başarınızın devamını diler diyarbakırdan fırat

ne dedi ki...

merhaba acun .bu yazılanları okuyor veya birilerine okutuyormusun.yoksa suya mı yazıyoruz.yarışma için belli kriterleriniz var sanırım.benim ekstra bir özelliğim yok.sadece emekliyim.yarışmaya katılmayı isterim tabiiki.

Adsız dedi ki...

ACUN SENİ COK SEVİYORUZ

aysenur dedi ki...

MERHABALAR ACUN BEY;YARIŞMANIZA KATILMAK ÜZRE FORM DOLDURDUM VE PARİS HİLTONUN YARIŞTIĞI GÜN MÜLAKATA DAVET EDİLDİM FAKAT OLUMSUZ SONUÇ ALDIM BUNA BEN ÜZÜLMEDİM BENİ KAYBETTİKLERİ İÇİN ONLAR ÜZÜLSÜN DEDİM :)) NEDENİNE GELİNCE HEKİM AĞBİNİN YARIŞTIĞI GECE İZLEYİCİ OLARAK VE ONUN TANIDIĞI OLARAK ORADAYDIM Z.BURNUNDAN FOTOĞRAFÇI DÜKKANIMIZIN MÜŞTERİSİ KENDİSİ AMA BEN YARIŞMACI OLSAYDIM HEKİMİN REYTİNGİNİN DAHA FAZLASINI KIRICAKTIM ÇÜNKÜ BEN 2 DEFA İZLEYİCİ OLARAK KATILDIM SİZİN AİLENİZE MİLLETİ EKRANA KİLİTLEDİM KENDİMİN YARIŞTIĞI GECE SANIRIM STÜDYO SHOW TV YERİNDEN SALLANICAKTI YİNEDE SİZLERE TEŞEKKÜRLER EDİYORUM ORAYA KADARDA OLSA GELİP ASİSTANLARIN KARŞISINA ÇIKMAKTA GÜZELDİ O HAVAYI SOLUMAK SICAK YÜZLERLE TANIŞMAK HEPSİNDEN MÜKEMMELDİ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM AYŞENUR FİDAN 0554 610 62 68 anlamazdin2009@hotmail.com sizi sefiommmmm :)))

Adsız dedi ki...

salam necesiniz men bunu yani yarismani cox sevirem

Azeri20 dedi ki...

bir daha salam

azerikizi dedi ki...

ya ben bu yarismaya katilmak cok istiyirem lutfen bana yardimci olun ve ustelik ben azeriyim azerbaycanda yasiyorum kocaman opdum sizi

Azerikizi20 dedi ki...

uuufffffff yaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

hakan vazgec su gizemden yaa

Duygusal-Duygu dedi ki...

Ben geçen yıl aday olarak çağrıldım bende birçok insan gibi oldukçada ihtiyacı olan biriyim çok sevinmiştim aradıklarında şimdiye kadar iş için gittiğim mulakatlar bile bu kadar sıkmadı gerçekten çok özel bir hikayem yok enteresan, yada insanların ilgisini çekecek dramatik biride değilim yada herkesten çok öyleyim ama bunu orada lanse etmedim hoş bir bayanım ama inanılmaz fotojenik,gösteriş meraklısı yada kokoş değilim neticede ne oldu yarışmaya alınmadım eğer bu saydıklarımdan biri olsaydı dikkat çeker diye reyting için çıkarılabilirdim şimdiye kadar ihtiyacı var diye hikayeden çıkarılan saçma sapan insandan çok daha fazla ihtiyacım vardı üstelik çok adaletli bir seçim yapıyorlarmış gibi havalarından geçilmeyerek afra tafra ile program yaparak iyilik meleği gibi davranmak yerine yarışmada görmeye bile tahammül edemeyeceğimiz kadar saçma sapan gereksiz insanları sırf ilgi çeker diye çıkaracağınıza gerçekten iyi bakın ihtiyacı olanlara birazda çıkarsanız, bir hayır yapacaksınız bari kara kaşa göre yada enteresan tiplere bakacağınıza birde bu yanı düşünseniz ama çok iyi iş yaptığınızı zannedip içiniz o kadar rahattırki sizin çünkü bu sayede cepleriniz fazlasıyla doluyo eğlenerek zevkle keyifle para kazanıyorsunuz daha ne gerisi reytinge bakar onu sağlayacak garip kişilikler gelsin yeter sizler için ne diyim adalet nerde varki sizde de olsun bu yazılan yorumlar bırakın umurunuzda olmasını tenezül edip bakmıyorsunuzdur bile hatta haberiniz bile yoktur.

Adsız dedi ki...

Ben geçen yıl aday olarak çağrıldım bende birçok insan gibi oldukçada ihtiyacı olan biriyim çok sevinmiştim aradıklarında şimdiye kadar iş için gittiğim mulakatlar bile bu kadar sıkmadı gerçekten çok özel bir hikayem yok enteresan, yada insanların ilgisini çekecek dramatik biride değilim yada herkesten çok öyleyim ama bunu orada lanse etmedim hoş bir bayanım ama inanılmaz fotojenik,gösteriş meraklısı yada kokoş değilim neticede ne oldu yarışmaya alınmadım eğer bu saydıklarımdan biri olsaydı dikkat çeker diye reyting için çıkarılabilirdim şimdiye kadar ihtiyacı var diye hikayeden çıkarılan saçma sapan insandan çok daha fazla ihtiyacım vardı üstelik çok adaletli bir seçim yapıyorlarmış gibi havalarından geçilmeyerek afra tafra ile program yaparak iyilik meleği gibi davranmak yerine yarışmada görmeye bile tahammül edemeyeceğimiz kadar saçma sapan gereksiz insanları sırf ilgi çeker diye çıkaracağınıza gerçekten iyi bakın ihtiyacı olanlara birazda çıkarsanız, bir hayır yapacaksınız bari kara kaşa göre yada enteresan tiplere bakacağınıza birde bu yanı düşünseniz ama çok iyi iş yaptığınızı zannedip içiniz o kadar rahattırki sizin çünkü bu sayede cepleriniz fazlasıyla doluyo eğlenerek zevkle keyifle para kazanıyorsunuz daha ne gerisi reytinge bakar onu sağlayacak garip kişilikler gelsin yeter sizler için ne diyim adalet nerde varki sizde de olsun

arzu dedi ki...

bize yaşatıgın o güzel günlere vakurlugun vesamimiyetine teşkkürler...
sevgiyle kal!

Adsız dedi ki...

memleketımın garıban insanları hiç bu kadar kandırılmanın insan psikolojisini bozduğunu bılıyormuydunuz akıllı olun bır bakın kımlerı çağırıyorlar acuna tek suçu atmayalım jüri üyelerı çok kalleş onlar torpıl yapıyorlar boşverın üzülmeyın yalancıysan bır artıste benzıyorsan soytarı isen ordasın onun için hiç beklemeyın üzülmeyın kendınıze ıyı bakın

gülsen dedi ki...

mrh.oncelıkle ben gülsen yurtdaş varmısın yokmusuna katılmak ıstıyorum eger gorur senız ve okursanız cok sevınırım torbalıda oturuyorum gercekden cok ıstıyorum bu yarısmaya katılmayı ınsallah alırsınız.ararsanız sevınırım 05466891641.